CUSTOMER CARE

 

Hebt u vragen? Wij staan altijd voor u klaar!

Hebt u  geen facebookaccount kan u altijd via deze weg bestellen. Gelieve in je mail zeker je adresgegevens te vermelden!

FAQ

 
Hoeveel bedragen de transportkosten die ik betaal bij een bestelling?
 

De transportkosten bedragen 6 € en het pakket zal verzonden worden.

 

 

 

Kan ik een bestelling annuleren?
 

Eénmaal de bestelling is afgerond kan je niet meer annuleren, je kan het artikel weigeren door een seintje te geven via privébericht en het terug te sturen naar Mio Caro, Zandberg 37 te 2260 Westerlo. Wij storten dan de artikelprijs terug als de goederen terug in ons bezit zijn.

 

 

 

Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

 

Mocht u per uitzondering een verkeerd artikel ontvangen, neem dan contact op met romymiocaro@hotmail.com

Hoeveel tijd krijg ik om het kledingstuk terug te sturen als het niet past?
 

Je hebt hiervoor 7 dagen de tijd. Wij storten het bedrag van het artikel dan terug op je rekening op voorwaarde dat wij de kleding in perfecte staat en niet gedragen, terug ontvangen, samen met de originele etiketten in de originele verpakking. Als je het artikel wilt ruilen voor een andere maat of kleur, laat dan eerst iets weten via privébericht en dan kunnen wij het nodige doen.

 

 

 

In welke landen kan er online besteld worden?
 

Enkel België, voor andere landen stuurt u een mail naar miocaro.hulponline@hotmail.com met de gewenste artikel met referentie nummer(s), de ma(a)t(en) en indien van toepassing de kleur. Geef hierbij ook het leveringsadres mee zodat wij u een offerte kunnen bezorgen van de verzendkosten voor het gewenste land.

 

CUSTOMER CARE

 

Returns Policy >

Contact Us >

 

© 2018 We Connect

STAY CONNECTED

  • Mio Caro

Mio Caro

 

VISIT OUR STORE

Zandberg 37

2260 Westerlo

BE 0534581846