top of page

CUSTOMER CARE

 

Hebt u vragen? Wij staan altijd voor u klaar!

Neem contact met ons op via Facebook of Instagram.

SHIPPING

FAQ

Hoeveel bedragen de transportkosten die ik betaal bij een bestelling?
 

De transportkosten bedragen 7 € en het pakket zal verzonden worden.

Zodra de bestelling verzonden is, ontvangt u een bericht via Messanger of Instagram. Transport gebeurd via PostNL.

 

 

 

Kan ik een bestelling annuleren?
 

Eénmaal de bestelling is afgerond kan je niet meer annuleren, je kan het artikel weigeren door een seintje te geven via privébericht en dan wordt deze automatisch geannuleerd.

 

 

 

Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

 

Mocht u per uitzondering een verkeerd artikel ontvangen, neem dan contact op via de weg waarop u uw bestelling heeft geplaatst ofwel Instagram ofwel Facebook.

Hoeveel tijd krijg ik om het kledingstuk terug te sturen als het niet past?
 

Je hebt hiervoor 7 dagen de tijd. Wij storten het bedrag van het artikel dan terug op je rekening op voorwaarde dat wij de kleding in perfecte staat en niet gedragen, terug ontvangen, samen met de originele etiketten in de originele verpakking. Vul de reden van retour in via het bijgevoegde retourformulier samen met het kassa eticket.

 

 

 

In welke landen kan er online besteld worden?
 

België – 1 tot 3 werkdagen levertermijn
Nederland – 1 tot 3 werkdagen levertermijn

Europese Unie – 5 tot 8 werkdagen levertermijn

Landen buiten de EU – 14 werkdagen levertermijn

 

De bovenstaande verwachte verzendtijd hangt af per land en locatie van zodra de betaling op onze rekening staat. 
Een bestelling voor een buitenlands, afgelegen gebied duurt ook vaak langer dan bijvoorbeeld New York. Deze verwachte levertijd is aangegeven in werkdagen. 

 

bottom of page