HOE BESTELLEN?
-
Gewenste outfit of kledingstukken duidelijk omschrijven en doorsturen in een privébericht met de foto erbij (kopiëren/plakken). De gewenste MAAT erbij vermelden.
-
Wij kijken na of de kledingstukken nog beschikbaar zijn en leggen ze voor u opzij. U krijgt een bericht met de betalingsgegevens.
-
U stort het bedrag dezelfde dag op ons rekeningnummer: BE29 1430 9062 3464 met vermelding van NAAM, LEVERADRES in de mededeling. (als de FACEBOOK NAAM of INSTAGRAM NAAM niet overeenstemt met de naam waarmee je de storting doet, gelieve dan ook die naam in de vermelding mee te delen).
-
We vragen 7 euro verzendingskosten per pakket. Verzendingen naar het buitenland zijn mogelijk mits aangepaste verzendingskosten (vraag meer info).
-
Wanneer u het volledige bedrag op onze rekening heeft gestort, versturen wij uw bestelling per POST (met Post Nl) naar u thuis. Dan ontvangt u ook een bericht van ons.
-
Cadeaubons kunnen online aangekocht en verzonden worden -> deze kunnen enkel in de winkel zelf besteed worden (dit zijn geen digitale bons en blijven 1 jaar geldig).
WAT TE DOEN BIJ HET NIET GOED ZIJN VAN ARTIKEL???
-
Artikel RUILEN in andere maat:
-
artikel terugsturen op uw kosten naar Mio Caro, Zandberg 37 te 2260 Westerlo met kassa etiket en ingevuld retourformulier!
-
u geeft ons een seintje via privébericht in welke maat u wenst te ruilen.
-
artikel wordt dan opnieuw in andere maat opgestuurd wanneer het retourpakket in ons bezit is (onze kosten).
-
indien uw maat niet meer beschikbaar is wordt uw geld terug gestort (prijs van het artikel).
-
-
Artikel terugsturen (indien u het niet wenst te houden). !!!Gelieve je naam op het teruggestuurde pakket te vermelden!!!
-
artikel terugsturen op uw kosten naar Mio Caro, Zandberg 37 te 2260 Westerlo met kassa etiket en ingevuld retourformulier.
-
u geeft ons een seintje via privébericht met de reden waarom u terugstuurt.
-
Prijs van het artikel wordt teruggestort op het door u doorgeven rek nr op het retourformulier.
-
!!!Terug sturen in originele staat en met het kassa-etiket erbij. Het product mag niet gedragen zijn & moet voorzien zijn van de originele etiketten.
-
-
Artikelen aangekocht in SOLDEN of KORTING kunnen niet omgeruild worden.
-
Omruilen binnen de 7 dagen (zie vermelde datum op het kassa-etiket).
-
Juwelen, zonnebrillen , handtassen en sjaals kunnen niet geruild worden…
Om AF TE HALEN/OPZIJ HANGEN om te passen gelieve naar de winkel te bellen op het nr 0497341253 (we houden 1 dag apart).
Lieve grts van het Mio Caro Team <3